Let the festivities be gin

Hoe klein en intiem je ook viert, met gin is het altijd feest!

Komende feestdagen zijn anders dan anders maar daarom niet minder gezellig of lekker toch? Ook al vier je deze kerstperiode in beperkte bubbel, op sfeer en gezelligheid staat gelukkig geen limiet! Dus ophangen die slingers want het feest dat maak je toch gewoon zelf met Tanqueray. Of je nu uitpakt met een heerlijke T&T of een flesje botanicals inpakt voor onder de boom, scoren zul je!

Gin-tastic gifting

Een fles Tanqueray is een geschenk dat geen maat heeft en dus altijd past. Of het nu een attent cadeautje is voor de host, een Secret Santa surprise of een geschenk voor je schoonouders. Je kan gewoonweg niet missen met de iconische Tanqueray London Dry Gin, die al bijna twee eeuwen synoniem staat voor een uitgebalanceerde mix van botanicals.

PS: Hé het is ook oké als je jezelf trakteert met een feestelijke Tanqueray giftset!

(G)inspiration

Het fijnste aan Tanqueray? De veelzijdigheid van de tijdloze gin. Zo herbergt de herkenbare groene fles een sensationele maar weloverwogen combinatie van frisse jeneverbes, pittige koriander, het aroma van engelwortel en een zachte toets van zoethout. Of je nu fan bent van een bitter drankje of een zoete borrel, Tanqueray mix en match je naar hartenlust. Met deze receptjes steel jij alvast de show tijdens happy-hour-at-home!

WAAG JE AAN EEN TANQUERAY NEGRONI

Vul je glas met 35 ml Tanqueray London Dry Gin en ijs. Voeg vervolgens 25 ml van je bitterzoet Italiaans drankje en 25 ml van de vermouth toe. Werk af met sinaasappelschil.

KEEP IT COOL MET EEN T&T GRAPEFRUIT

Vul het glas voor de helft met ijs en voeg 50 ml Tanqueray London Dry Gin toe. Giet vervolgens 150 ml tonic toe, garneer met een schijfje grapefruit en laat de cocktail ronddraaien in het glas. Ready!

MIX IT UP MET EEN TANQUERAY MARTINI

Vermeng 50 ml Tanqueray London Dry Gin met 10 ml Vermouth en giet vervolgens uit in een gekoeld martini glas. Werk af met grapefruit. Cheers!

Ontdek nog meer Tanqueray receptjes hier.

Persberichten in je mailbox

Over Diageo

Diageo is wereldwijd de grootste producent en distributeur van sterke dranken en heeft een uitgebreid merkenportfolio dat onder andere Johnnie Walker, Talisker, Singleton, J&B, Smirnoff, vodka’s van Cîroc en Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray en Guinness omvat. Diageo is een bedrijf dat actief is over de hele wereld en zijn producten verkoopt in meer dan 180 landen. Het bedrijf staat genoteerd op zowel de Londense (DGE) als de New Yorkse (DEO) beurs. Voor meer informatie over Diageo, onze medewerkers, merken en prestaties surft u naar www.diageo.com. Voor meer informatie over de initiatieven en het delen van beste praktijken van Diageo rond verantwoord drinkgedrag, kunt u een kijkje nemen op www.DRINKiQ.com.

Celebrating life, everyday, everywhere.

www.diageo.com